w: Vroeger was alles beter? / l: Vroeger is altijd beter. / w: Vroeger is altijd beter zeg ik. Vroeger was alles beter zeg jij. / l: Jij bent nog maar net begonnen en soms denk ik dat jij het belangrijkste nu al hebt meegemaakt. / w: Nu al. / l: En je bent het allemaal nu al vergeten. / w: Nu al, ik heb nog helemaal niets meegemaakt. / l: Denk jij. / w: Ik ben nog maar net begonnen.
20/05/2025
Afgeschreven: 'Dat zat er wel in' uit Alledaags Verlies – The Slow Accumulation of Ordinary Losses
16/12/2024
DE HOE onderbreekt Mustafa Kör
16/10/2024
De muziek die Laurie & Lou inspireerde
07/10/2024
Even vooraf: Laurie & Lou
l: Al die keren dat jullie een flesje op de grond zetten, een slokje namen, een grapje maakten, al die keren dat jullie ontspannen deden, deden alsof het nog niet begonnen was, het publiek aanspraken, 'goedenavond' zeiden, wachtten tot het publiek ook goedenavond terug zou zeggen, al die keren dat jullie zogenaamd je tekst vergaten, chaotisch door elkaar liepen, het flesje omstootten, het onhandig moesten opkuisen, de vloer vuil maakten, het verkeerde kostuum aanhadden, laatkomers binnenlieten, een sigaar rookten, speelden de allerbeste vrienden te zijn, dachten jullie dat dat ongedwongen was? Dachten jullie dat dat het ijs zou breken?